Thursday 9 September 2010

my english sucks big time

my english sucks big time, that's what ____ have been telling me last night (if u read my blog last night, i had 100 comment from ____ saying how i should consider stop teaching as my English is very poor).
that was quite a night. quite something.
aku tak nak jadi defensive. memang mengaku me English sucks. big time.
aku harap anak murid aku tak jadi macam aku.
aku kesian kat mak bapak anak murid aku.
kalau korang mak bapak, sila jangan hantar anak korang ke sekolah yang ada teacher nurul hanani.
senang cerita. macam tu boleh selesai masalah kan?

ntahla. case closed.
aku tanak tahu, and tanak ambil tahu sape punya angkara semalam.
esok dah nak raya dah pun.
aku tak terhakis sikit pn.
ape pun, aku akan terus continue the baju kurung adventure, bilingually, check and recheck my entry supaya aku menyedari yang English grammar haruslah mengikut peraturannya.

selamat hari raya
maaf zahir batin
kamu-kamu semua aku dah maafkan. (haha. macam lah kamu-kamu tu nak. perasan habis aku ni)
(ini bukan entri untuk up traffic blog ye, bukan itu tujuan aku tulis blog)

salam syawal dari insan hina,
nani.

p/s maaflah kalau delete comment2 yg semalam tu sbb dh kategori spam. let by gone be by gone

2 comments:

CY said...

don't worry, nani. language is, after all, just a medium of communication. besides, i'm sure u're doing ur best to improve ur english grammar :)

CY said...

oh and selamat hari raya, nani :D

mi amor

Daisypath Anniversary tickers