Saturday 11 June 2011

review : hand bouquets

hai and salam :) Nani dah tukar layout blog but sume link orang dah terdelete the widgets. nemind. nanti Nani buh balik melalui blog yang Nani follow :) anyways nak review bunga tangan Nani yang awesooommmmeee habis :) I love sangat-sangat sebab semuanya ada specialty tersendiri.

Bunga Tangan Nikah
This Bunga tangan was requested by me kat MUA nikah I, kak Meera Makeover and for RM50, she did a tremendous job. kemas, lovely and besar! I suke, my mom pun suke :) sangat pas hati, bunganya pun kaler yang menarik gitu. I requested for pink, tp it was beyond my expectation :) thanks kak meera :)






Bunga Tangan reception Ampang
bunga tangan ni special sangat! It was made by BisikBisik design  dengan penuh susah payah jugak because i first customer yang mintak button hand bouquet! and sume orang sangat suka and puji sangat2 :) i pun sangat happy sebab sume orang puji. so click la kat link tu if you nak tempah button handbouquet. easy, I google contoh then send to her, dia buat siap. Reminder, cost untuk button bouquet agak tinggi ye, sebab ade button yang kene order here and there. It costed me RM100. tapi for me, it's really worth it. Dahla boleh simpan sampai bila-bila :) i suke!





Bunga tangan bertandang
this one bunga plastic, but i love the simplicity :) just plain flower, nanti i upload picture coz xde lg :) till then, adios!

2 comments:

tqahmisdar said...

comel sgt button tu.. suke2! hehe

nani said...

@tiqahmisdar : hhiihiiii. i pun suke

mi amor

Daisypath Anniversary tickers