Monday 29 December 2008

bulan, jangan jatuh


kepada mereka yang mendamba sang rembulan. dambaan yang tidak bernoktah. ketahuilah bahawa kamu sangat setia.

bulan jangan jatuh

bulan, jangan jatuh ya
kalau kamu jatuh
siapa yang lantas mengambil kamu ke riba
mesti ramai pantas yang menyambut kamu
pasti bukan aku seorang saja
pasti mereka ambil kamu dari pandanganku
oleh itu janganlah jatuh bulan ku?

bulan, kamu tahu kenapa aku tak benarkan kau jatuh?
kalau kamu jatuh
sang pendamba lain yang merebut kamu
kalau kamu jatuh
insan lain yang miliki kamu
biar disitu ya bulan?
jangan lah jatuh
aku perlu lihat kamu di langit itu

kalau kamu jatuh
pasti aku tidak dapat menatap kamu

jangan jatuh ya
kekallah di situ
agar aku sentiasa dapat perhati kamu
di malam gelap gelita
di masa aku tidak mahu ketawa

jangan jatuh ya bulan?

2 comments:

fynn jamal said...

oh kakak suka sekali!

nani said...

ooh :) makasih ya kak :P

mi amor

Daisypath Anniversary tickers