Saturday 21 March 2009

Light Railway Transit

Salam

semalam setelah sekian lama (3 bulan kot) aku nek lrt
haha.
aku benci ar sekarang. busy je manjang. masa berkualiti dengan member and family pun kurang.
ni baru tesis
cemane la kalau dah keje nanti. aduh

ni nak cerita ar
perkara paling aku suka bila nek LRT ialah mengusha orang
aku suka usha pempuan especially (walaupun aku stret)
yelah. aku suka usha kasut derang, baju derang, and, ehem-ehem. hahaha :P
aku suka tengok derang dressing la kirenye.
lagu aku suka bila tengok gadis baru balik pejabat, dengan kasut yang sangat comfy, mahal and then bawak backpack laptop. perghh, stylo babe. dahla pakai baju kurung. memang thebajukurung adventure lah.
pastu kalau yang nak kuar jenjalan or dating, aku suka tengok yang pakai macam flip flop je. dengan tudung selendang kemas, or tudung biasa yang simple. nampak rawk, tapi sopan, and sweet at the same time. hehe. lagi suka tengok kalau diorang tak pakai mekap secalit pun :)

wah. indahnya ciptaan tuhan. indah lagi bila kita menghargainya. aku suka usha-usha ni. kalau yang tak senonoh tu lagi aku usha :P huhu

anyway
, yang ngongnye
bila tengah dok mengusha
satu tangan aku pegang beg.
satu lagi pegang handset.
tiket aku letak kat mulut.
aku gigit.
konon kool

syit syit syit syit dem dem

bila aku tengok bangla kat depan aku buat benda yang sama
dia..
dia..

GIGIT TIKET LRT!
bluek!
aduh. tak hygenic gila aku
i am literary kissing sumbody's lips
ntah berapa dah yang buat keje macam aku!
yek yek yek

lepas ni, bila beli tiket LRT aku nak jadi lebih conscious
tanak buat lagi perkara di luar sedar iaitu menggigit!!

:)

No comments:

mi amor

Daisypath Anniversary tickers