Tuesday, 31 March 2009

getah mangga

hari tu aku ngan wani, tiqah jolok buah mangga pakai galah depan kantin maktab. pastu, aku tukang joloknya sebab antara kami, aku paling tinggi. 165cm tu tinggi ar kire kan? pastu aku kait buah mangga, dah hebat bagai, tetiba seketul jatuh betul-betul atas muka aku.
maka terlekatlah getah mangga, yang sampai sekarang masih belum sempurna, luka, dan berparut
.

cis! aku takmau jumpa sesapa!

7 comments:

k3i said...

hoho
sure sakit kan?

sakit muka
+
sakit ati
+
merana jiwa

Mr Daha said...

muka kena getah? xpela.. mesti rmai laki mlekat nnti.. he3.

Hafiz-u-ddin said...

sudah la kak nani

hari tu tudung tersangkut kat pokok

hari ni mangga pulak

tu la elak jumpa i lagi

hahahahahah

Md Zaini Zulkufli said...

aii..saya pun x mau jupa ka?..xpa..kamu tetap comel mcm mana pun :)

[z@ck] said...

adoiih...
huuu..sian kak nani..
i have kazen yg ad prut getah kt bwh bibir dia..
n u noe wut..the scar had been there since she was kid..
now she's 30!

p/s: cba guna bio oil..insya allah ley ilang

Hannanika Chan said...

@kema : itulah. dhla invitation kawen melambak!
@daha: cis..laki pulak yang melekat. i nak money. bley?
@ hafizuddin : ngade la u ni. sumenye kerana u! :P
@ encik mat: kiki. kamu ja yang kata yg comel. thanks bibi! :P
@ zack : huhu. thanks for the tip. i am using bio oil. alhamdulillah dah semakin pulih. takutnya parut!

April Fimbristylis said...

hey, i hope you won't blame me, sapa suruh tinggi sgt.. haha..

mi amor

Daisypath Anniversary tickers