Sunday 15 August 2010

hari terakhir

salam
kalau hari ni
hari terakhir
entry terakhir
tulisan terakhir
kita mesti akan mahu minta maaf pada semua kan?
mesti rasa sedih kalau tak dapat nyatakan apa yang kita rasakan kan?
tapi aku rasa
semua yang aku simpan semuanya dah aku luahkan
encik mat tahu
mama abah juga mungkin tahu
kawan-kawan lagila tahu
murid-murid pun boleh tahu
kalau lah korang tak tahu
tak pernah ambil tahu
aku cadangkan
bacalah older post kat blog ini
aku rasa semua pesan untuk yang terlibat dengan dunia aku ada dalam ni
(kalaulah aku tak ada esok)

aku maafkan semua
dan minta maaf pada semua

p/s aku bukan nak pergi mana2, cuma nak pesan je.
(insaf lepas tgk video ribut jasin)

Ya Allah, kau berkatilah hidupku, terimalah ibadahku, puasa ku, solat ku, kasih sayang ku, derma ku dan segala-galanya aku.

:( sedih bila pikir pasal petanda-petanda kiamat yang dh banyak ni. orang-orang di luar sana, jangan buang baby lagi, please :(

No comments:

mi amor

Daisypath Anniversary tickers