Saturday, 7 August 2010

sudah tahu akan jadi begini

hari ini, perkara ini terjadi


alhamdulillah, semua setel
walaupun duit terbang melayang
demi kamu, axela, apa saja untukmu.
lumrah natijah semulajadinya aku seharusnya berpeluh dan panik
tapi itu emosi yang tidak patut dilayan maka aku rasional
aku cari spare tyre
dan kebetulan anak beranak siam yang letak kereta sebelah aku punya hati yang sangat wangi
dan mereka tanpa segan silu dan banyak kata
terus buka sana sini
tapi tak terbuka juga, kenapa?
aku telefon encik damanhuri
nada tenang saja
dan dia carikan pakcik kedai tayar
dan nah
bukan guna spare tyre yang kecil huma tu
tayar baru.

hehe
bestnya axela dapat kaki baru
macam beli kasut nike pulak :P

terima kasih yang menolong
hati kalian memang bunga ros!

7 comments:

Chenta said...

what happen?

k3ma said...

tu la... misterius sgt.. tersirat. nak tau whole story la ticer!

nani said...

haha. tayar pecah. tu je :P
galak saja nak wat meneka teki
aduih
duit habis rm300
aku ganaz sgt smpai pecah tayor

Anonymous said...

akak pakai kete ape nie?? kete akak ke..family..cantik nyee..

jihan musfirah musa said...

encek tunang saya pon penah mengalami pecah tayar masa tu on de way plak nak g kursus atas jalan raya!!!..but alhamdulillah xder paper yg bad happen to him..;) hati2 okeh..;)

Chenta said...

ganas nye nani..makan tayar ape>?

nani said...

@ anon : kete mazda, sy punya, dh besar kene beli sendiri :)
@jihan : terima kasih, semoga tuhan lindungi kita semua
@chenta : huhu. mmg ganaz :P

mi amor

Daisypath Anniversary tickers