Tuesday, 1 February 2011

help me

tolong saya. kadang-kadang nani rasa nani di ambang kemusnahan. nani rasa nani malas nak turun training bebudak petang-petang. nani dah jadi ngok ngek sebab nani banyak sangat komitmen. tapi kadang-kadang nani rasa nani suka buat keje-keje tu. especially bila petang-petang nani turun train bebudak nampak diorang pakai kasut sports. dulu pakai kasut sekolah je training. sian. takde duit nk beli kasut. kenapa nani merepek? nani ngok ngek sebab japgi nani ada mesyuarat. petang nani training olahraga lagi. nani tak tau la ape jadi ngan nani sekarang. nani dah macam kusut masai. pastu nani dh takde masa tido petang. nani kadang-kadang tak tukar bj dari pagi sebab nani ajar pj, petang terus turun dengan baju yang sama jugak. nani dah miss 2 appointment dengan dentist sebab nani takde masa.

nani dah nak naik gila
tapi nani tetap maintain macho.

boleh kan?

nani

4 comments:

Buluh Merindu said...

nani... be strong!

cik3i said...

2nd personality ka ni? haha

Khumaera Ismail said...

rilek nani..semangat2 =)

Md Zaini Zulkufli said...

ayat last salah tu..
tapi nani tetap maintain comel..
tu baru btul..kuikui :)

mi amor

Daisypath Anniversary tickers