Monday 7 February 2011

if you are stressed just smile to yourself, comb your hair, buy yourself an ice cream and laugh out loud.

stressed out?
cuba ni. sikat rambut lama-lama. tengok cermin. sms kawan-kawan tny khabar. luah perasaan kat blog. bukak youtube layan lagu rock kapak.

baca quran.
doa.
solat khusyuk2.
pilih seorang untuk awak muntahkan sume rasa awak tu.

kol mak.
sembang ngan housemate.
beli kasut adidas.
bawak student gi kedai kasut, belikan depa kasut sukan power bata punye sebab depa takde duit.
sukan nak start dah, kesian tengok diorang pakai kasut sekolah latih olahraga.

motivasi untuk hari seterusnya? takde? cari.
aku cari dalam orang-orang di sekolah. pada kawan-kawan. anak murid aku. sembang ngan diorang bagai nak rak. cerita kat diorang macam mana korang fly zaman asrama dulu. aku datang sekolah sebab nak tengok budak ni and budak tu. budak-budak atlit aku. rakan sekerja aku yang masuk satu kepala.

masih stress?
tidur lama-lama sure hilang.
takpun main badminton 6 game straight. peluh macam jus.

stress lagi?
cube semua benda ni esok :D

2 comments:

Syabab Musafir Kasih said...

Suka part baca Quran tu ; )
sikat rambut pun ok gak..mengurangkan sakit kepala..cas2 yg terlekat kat kepala tu kurang sikit kalo sikat rambut ; )

- rusydee artz

nani said...

@syabab : yes, sikat lama2. tgk cermin, buat2 style rambut. rs macam best! :P hihi

mi amor

Daisypath Anniversary tickers