Friday 11 February 2011

an unusual character and the most embarrassing moment in your life.

Semalam aku ajar cemana nak buat essays kat bebudak kelas form 5 aku. seronok sebenanrnye bila bincang cemana nak buat essay ngan diorang ni tau. macam-macam la yang kuar dari kepala hotak diorang ni. so i just did the outline, diorang pun contribute idea. aku rasa mcm kelas semalam kelas paling best dalam aku mengajor stakat ni.
aku kasi la tajuk "the most embarrassing moment in my life". last-last kami come out dengan ni :-
terlupa pakai seluar hari tu, pegi sekolah dengan selamba tanpa rasa besalah, kawan-kawan sume senyum kat kita, pastu cikgu disiplin panggil dan suruh tengok cermin akhirnya termalu lah sendiri -ingat sampai mati.
agak-agak pemeriksa ketawa terbahak-bahak tak kalo bebudak tulis cite camtu? :P hahahaha
pastu another one is 'An Unusual Character' ataupun 'Seorang yang Luar Biasa'. yang ni kami tak sempat sangat nak bincang coz masa tak mangizinkan. pastu tetiba ade la sorang mamat ni cakap - "Nak tulis pasal teacher lah, sebab saya rasa teacher Nani ni seorang karakter luar biasa". waaahhhhhh. betapa aku rasa nak terjatuh waktu tu jugak. aku? luar biasa kat mata depa? haruslah. perangai pelik kot? ntah-ntah negatif punye luar biasa. hahahaha. dah la depa kata aku ni gelak macam budak tingkatan 5. tak macam cikgu. garang pun tak. bila aku tanye kenapa aku tak nampak garang sebab perangai aku cam budak-budak. adakah aku tidak matang? oh no. hampes! aku nak kawen dh ni tau?TAU?

ps dahla bebudak kelas tu setuju (satu kelas tau) yang muka aku macam sheera halimah jongang. setiap kali aku masuk kelas depa nyanyi halimah jongang, aku cek gigi aku pastu depa bantai gelak kuat-kuat. hampeh. cute la korang ni!

ps; entri syok sendiri nih. suka hati aku la kan :)

No comments:

mi amor

Daisypath Anniversary tickers