Sunday 20 February 2011

menurut kata Dr. Fadzilah Kamsah

APRIL
  • Sangat aktif dan dinamik. ----> aku mmg aktif. tak dinafikan
  • Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.---> true
  • Sangat menarik dan pandai menjaga diri.----> haha. tatau? :P
  • Punya daya mental yang sangat kuat. ----> aku mmg bijak. ada beran lawan sudoku?
  • Suka diberi perhatian. -----> yang ni paling kene dengan aku. aishhh
  • Sangat diplomatik (pandai memujuk ). -----> hihihi. mcm betul
  • Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang. -----> aku suke dgr masalah org je
  • Sangat berani dan tiada perasaan takut. -----> aku bleh pegang katak, lipas dn ulor. berani la kan?
  • Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. ----> hahaha. lawak
  • Emosi cepat terusik. ---->so true.
  • Cuba kawal perasaan. ----> susah sikit yg ni. tak betui
  • Kecenderungan bersifat pendendam. ----->oh tidak. sangat tipu yang ni
  • Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. -----> benarrrr
  • Kuat daya ingatan. -------> bohong
  • Gerak hati yang sangat kuat.------> bleh baca pikiran org. ala-ala edward cullen
  • Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain. ----> tanya la sesape yang kene motivasi ngan aku. boleh kut ek?
  • Berpenyakit disekitar kepala dan dada.-----> ark, takut!
  • Sangat cemburu dan terlalu cemburu ------->100% benar.
so, what's yours?

No comments:

mi amor

Daisypath Anniversary tickers