Wednesday, 20 May 2009

si dia yang meracun hati


si dia lah itu :)




tak banyak boleh aku nyatakan tentang si dia yang meracuni hatiku
kerana nyata kami kurang bersama, atas dasar kesibukan komitmen sendiri
dia racun hatiku
dengan segala kebaikan dunia
dengan segala nasihat bagaikan kanda
dengan segala indahnya pelangi.

walaupun kesibukan menjadi tembok besar cina
aku tetap ingin terus bersama dia

dia sangat rock
dia sangat selamba
dia suka tertawa
dia selebet tapi comel
dia suka bersama tuhan
dia bernyanyi tanpa segan di telefon

walau dia jarang hubung
aku pun selalu naik angin
kami bersama.

wahai si dia, kamu bikin atmosfera lega
kamu bikin nafas terjana :)

demi tuhan, aku cinta kamu
dan tuhan, doa ku agar segera Kau satukan kami.
amin.

11 comments:

mimi mimi. said...

amin...=)

Hannanika Chan said...

@mimi : thanks dear :)

Hannanika Chan said...
This comment has been removed by the author.
adawiah.zaini said...

so sweet, sis =D

Hannanika Chan said...

@ada : thanks :) blush *_*

[z@ck] said...

amin...
biarlah org nk ckp pe pn..
asalkan kak nani bahagia..
=)

btw..sungguh puitis ya kamu..
berkat blajr literature ni..
hehehe

Hannanika Chan said...

@ zack : hehe. thanks. cabaran memang kool bila dihadapi.

haha. puitis la sgt.
pengaruh lit nih. hadui.. :P

mamma mia! said...

wah... bila nak nikah ni.. best2 =p

Hannanika Chan said...

@ mamma mia! : erk. lambat lagi sebenanye. tunggu2 la kad nyer ye korang. ntah2 dah balik nz pun tak dpt lagi :P

Mr Daha said...

dlm gambar tu... tajamnya renungan anda.. hu3..

Hannanika Chan said...

@ adha : sedang mendengar kawan aku mengencing lah :P

mi amor

Daisypath Anniversary tickers