Monday, 12 July 2010

pendera kaki

sesungguhnya dengan rasmi dimumkan bahawa saya ialah seorang pendera kaki. cuba bayangkan saya memakai kasut 2 setengah inci untuk mengajar di sekolah?
kelas saya ialah kelas makmal (bergerak). makmal BI terletak di blok ke 6, dan bilik guru di blok pertama. makmal BI ialah di tingkat tiga. saya adalah pendera kaki saya.

(sila abaikan saiz, jarang2 anda dapat jumpa manusia berkaki gajah)

kasut sentini saya (2 pasang) telah koyak, haprak dan rosak setelah baru dipakai sebulan 25 hari. keduanya dibeli dengan diskaun 50%, keduanya hari yang sama, keduanya rm30++.
mari kita lihat kasut scholl ini (yang anda mungkin dapat meneka harganya) bertahan berapa lama, di samping kesengalan ianya mendera dan melenguhkan kaki saya.
saya akan tunggu dan lihat.
(walaupun ianya selesa sebab ia scholl, ketinggian mengatasi segala-galanya)

saya juga berusaha menguruskan badan supaya kelenguhan dapat dikurangkan.

kesimpulannya: saya memang tak sayang kaki!


8 comments:

adawiah zaini said...

hahahaha. sy suka wedges. tp sejak dok nz x dpt dh. tabik sama akak! :P

nani said...

tulah. wedges sy lah yang rosak itu :( kenapa? nz kene pakai but je ke? :P hehe

adawiah zaini said...

ehh xde la. sbb bukit bukau. pakai flat je, hahaha. lgpn x mmpu nk beli :(

adawiah zaini said...

ehh xde la. sbb bukit bukau. pakai flat je, hahaha. lgpn x mmpu nk beli :(

[z@ck] said...

kita serupa..kaki besar gajah
hehehe

nani said...

zack : org2 tinggi kakinya mmg gajah kan?

k3ma said...

salah generalisasi hg tu... hoho

an_nissa89 said...

im so not talented in wearing high heels..it causes me back pain..mcm org tua lah sy ni..kihkihkih

mi amor

Daisypath Anniversary tickers